Jako producent dostarczamy produkty najwyższej jakości opatrzone certyfikatami jakości, które spełniają szereg norm bezpieczeństwa.
Aby zapobiegać awariom, naszym klientom proponujemy umowy serwisowe, które gwarantują przeprowadzanie fachowych przeglądów przez autoryzowaną przez nas ekipę serwisową oraz szybką reakcję w przypadku awarii. Regularne przeglądy bram pozwalają na przedłużenie ich żywotności, minimalizują występowanie usterek, a co za tym idzie wpływają na obniżenie ogólnych kosztów napraw.
W przypadku awarii, w ramach gwarancji, staramy się szybko i sprawnie wymienić wadliwe części, aby nie narażać klientów na dodatkowe koszty. Natomiast w przypadku usterek mechanicznych lub pogwarancyjnych dokładamy wszelkich starań, aby mieć najczęściej narażone na usterki części (które są uszkadzane np. w wyniku uderzenia wózkiem) na stanie magazynowym od ręki i szybko i sprawnie reagować na awarie.